piątek, 8 listopada 2019

Skrzaty na starych deskach

Zanim Wojtek znajdzie czas umieścić je w  sklepie (kliknij TUTAJ ), premiera   na blogu.
Powiem wam szczerze, że jak się ma koty wcale nie jest łatwo zrobić zdjęcie :-)













Niebieski skrzat 81 cm - cena 60 zł
Popielaty skrzat 78 cm - 26 cm szer - 60 zł
Skrzat z kotem deska nieregularna wysokość 99 cm - szerokość u góry 18 cm, 25 cm na dole- cena 80zł

Skrzat zielony z sercem - 90 cm wys., 31 cm szer.- cena 80 zł


Komplet Skrzatów- składa się z dwóch desek cena 100 zł
Deska z trzema skrzatami 63 cm długość- szer 31 cm
Deska z jednym skrzatem - 50 cm długosc - 24 cm szerokość





Do cen należy doliczyć ok 18 zł

Jestem bardzo wdzięczna osobom, które wcześniejszego  posta o skrzatach udostępniali na swoich profilach na FB. To dla mnie większa szansa na sprzedaż.

Dzięki Wam,  mogę  robić zakupy w Zooplus.
A jak ja to robię?
Wchodzę na bloga Małgosi "Za moimi drzwiami"  (kliknij tutaj ) , klikam na banerek po prawej stronie. Mogłabym to robić inaczej, ale wchodząc przez banerek  sklepu, w niewielkim stopniu   pomagam Małgosi.

4 komentarze:

  1. Graszko czy moge zarezerwowac zielonego skrzata z sercem? Juz kiedys od Ciebie kulilam obrazy Maryjki - skontaktuje sie mailem Joanna z Gdanska

    OdpowiedzUsuń
  2. Graszko, czy moge zarezerwowac zielonego skrzata z sercem? Juz kiedys u Ciebie kupilam Maryjki, Twoj syn przywiozl je do Gdanska. Wyslalabym ci przelew 80+18 zl czy tak? a Ty bys wyslala je na adres mojej mamy do Gdanska? Skontaktuje sie mailem, Twoje skrzaty sa cudowne, masz prawdziwy talent malarski i tworczy. Pozdrawiam Joanna z Gdanska

    OdpowiedzUsuń
  3. Podaj mi proszę namiary do wysyłki graszkagraszkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń