poniedziałek, 3 lipca 2017

Post kombinowany :-)

Wczoraj przez krótki moment pomyślałam, że pęknę, że nie dam rady przygotować jakiegokolwiek posta na dzisiejszy poranek. Po całodniowej wycieczce, najzwyklej na świecie mi się nie chciało.
Grażyna obiecywałaś sobie przez miesiąc  codziennie publikować posta, czym samym ucząc się systematyczności- karciłam siebie w duchu. Kombinuj dziewczyno, bo przegrasz z sama z sobą.


Więc wymyśliłam. Dawno nie pokazywałam swoich prac. W pracowni została wykonana Ikona z wizerunkiem św Krzysztofa. Była to pamiątka na  komunię świętą. Niestety nie zrobiłam zdjęcia.
W domu zostały  dwie nowe  prace, Maryjka i Św Rodzina. Na zdjęciach tego nie widać ale obrazek Sw Rodziny jest pokryty siateczką małych spękań.







O wycieczce będzie jutro

18 komentarzy:

  1. Śliczne :) nawet ja, nie wierząca, powiesiłabym takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to efekt osiągnęłam, bo mi wcale nie chodzi o wiarę :-) dziękuję Sonic

      Usuń
  2. Piękne prace, jak zawsze ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne. Szczególnie zachwyciłam się Rodziną. Biorę!!! Pod warunkiem, że mnie stać;) Ale tak czy owak jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Maryjka jest do sprzedania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Graszko, prosze napisz Twoj adres email, chcialabym sie z Toba skontaktowac w sprawie kupna Maryjki. Dziekuje.

      Usuń
    2. wysłałam @ do Ciebie :-)

      Usuń
  5. Niesamowite są te prace, wyobrażam sobie ile to wymaga skupienia przy pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrzebne jest skupienie, ale bardzo lubię to robić :-)

      Usuń
  6. No nie wiem jak to sie stało, ale ten piękny, artystyczny post przegapiłam - cała ja ;)))

    Graszko, Twoje prace robią wrażenie! Może to ta stara deska, może wybór "materiału"- nie wiem - powoduje,że wracają wspomnienia z dzieciństwa. U moje Babci na ścianach wisiały, no może nie identyczne, ale bardzo podobne obrazy :))

    Są na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń