poniedziałek, 10 lipca 2017

Poniedziałkowy poranek

Weekendy w domu pod bocianem przeznaczone są dla gości, tak też było  wczoraj. Tak też będzie w nadchodzący weekend. I tu są w nas takie dwie sprzeczności, bo  wyprowadziliśmy się na Warmię na koniec świata z dala od ludzi i zgiełku miasta, a z drugiej strony lubimy ludzi, lubimy z nimi rozmawiać i lubimy kiedy nas odwiedzają.


Zapraszam was dzisiaj na spacer, i wcale nie daleki. Taki spacer kiedy to,  po przebudzeniu człowiek ubiera na piżamę dres, kalosze  wychodzi z domu i po 30 minutach wraca :-)

Uwielbiam ten widok który powstał w wyniku  rozebraniu drewnianej stodoły.




















i po 30 minutach wróciłam do domu :-)









26 komentarzy:

  1. Spacer o poranku cudowny, a ja miałam o poranku ucztę dla oczu oglądając Twoje zdjęcia. Szczególnie spodobały mi się te widoki poprzeplatane mgłą poranną. To prawda to są niezapomniane chwile. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. we mgle jest jakaś magia. Odwrócisz głowę, skupisz się na moment na innym widoku, wracasz, a tam już nic nie jest takie samo.

      Usuń
  2. To najpiekniejsza pora dnia, zadna "zlota godzina" wieczorem nie moze jej dorownac. Ten udzielajacy sie spokoj, te mgly nad lakami i zbiornikami wodnymi, rosa skrzaca sie na trawie i pajeczynach - nic bardziej nie wwierca mi sie w dusze jak to. Az boli od piekna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i z takiego spaceru wraca się innym człowiekiem. Spokojniejszym i zupełnie wyciszonym

      Usuń
  3. WItam poniedziałkowo... Cudowne poranne widoki nam pokazałaś, powiedziałabym nawet, że bardzo-wczesno-poranne. Niestety dla mnie jako (nocnego Marka) takie chwile są nieosiągalne;-((( Twoja panorama zachwyca !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstałam o 5.15 :-)
      ale ostatnio i ja mam problem ze spaniem, posiłkuję się tabletkami ziołowymi :-)

      Usuń
  4. Przepiekne zdjecia Graszko, przepiekne malarskie ujecia - doceniam kunszt, bo fotografia to tez moj konik ( zaszczepiony mi przez mojego tate). Trudno mi sie zdecydowac, ktore najpiekniejsze, ale na pewno przynalabym nagrode za "kule" swiatla, osty i zdjecie pajeczyn w trawie. A z zupelnie innego powodu , serce rwie mi sie do waszego pana Bociana siedzacego na dachu...
    Prawdziwy Dom pod Bocianem :) Pozdrawiam Gina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małe bociany są aż trzy :-) Stale je obserwujemy, bo już niedługo zaczną latać.

      Lubię zdjęcia, nawet bardzo. Można nazwać to nawet pasją. Pomogła mi przetrwać ciężkie czasy :-)

      Usuń
    2. Doskonale cie rozumiem, ja rowniez kocham robic zdjecia ! Zostaja dla potomnosci i dla nas samych,i daja pozniej tyle radosci Gina

      Usuń
  5. Piękne, zapierające oddech w piersiach widoki. A może pomyślałabyś o kolejnej wystawie zdjęć.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, oglądam i oglądam bez końca. Przypominają mi wakacje z dzieciństwa,lato z dzieciństwa wśród pól i łąk, za którym tak tęsknię mieszkając w betonowym mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego w tym roku czuję się jakbym była stale na wakacjach

      Usuń
  7. Dla takich widoków warto "szeroko otworzyć oczy" wczesnym rankiem:)Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj byłam nawet pierwsza od Wojtka :-)

      Usuń
  8. Piekne miejsce do życia Wam się trafilo, naprawde :) A lawenda ile ma paczkow kwiatowych, toz to jak rozkwitnie będzie bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lawenda mnie troszkę zmartwiła. Wszędzie już robią bukiety a mojej jakoś trudno rozkwitnąć

      Usuń
    2. Graszko, będziesz troszkę później robiła bukiety :) Rozkwitnie, nie martw się :)

      Usuń
  9. cudowne zdjęcia, u mnie też ładnie, ale nie zdążę się przejść bo na siódmą muszę zawsze być w pracy w wielkim mieście :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale Ciebie rozumie. Zupełnie inaczej jest wtedy kiedy idzie się do pracy

      Usuń
  10. Mam identyczne róże:)) choć ogród dużo mniejszy.Uwielbiam świty..przyrodę budzącą się do życia,zwłaszcza latem,zwłaszcza na wsi.Pozdrawiam Was1
    Ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z takiego spaceru zawsze można wracać z naręczem polnych kwiatów :-)

      Usuń
  11. Magiczne momenty, choc o takiej godzinie to najchetniej spac bym sie wlasnie udawala :).

    OdpowiedzUsuń