środa, 28 czerwca 2017

Pod niebem Toskanii



Nie, to nie Toskania :-) to jedna z dróg, która prowadzi  ze wsi do naszego domu na koloni. Droga wije się jak wstążka pomiędzy położonymi na pagórkach uprawnymi polami. Część tej pięknej drogi wyłożona jest brukiem. Moim samochodem przejezdna jest w upalne bezdeszczowe lato. Jesienią czy też zimą sprosta jej tylko auto terenowe lub traktor.








Przedwczoraj,  wracając od Joanny, zatrzymałam auto i wysiadłam na moment. Ciepły wiatr bawił się moimi włosami, próbując ułożyć mi nową fryzurę. Wzięła parę głębszych oddechów. Popatrzyłam na nasz dom w oddali i pomyślałam sobie, że tu  Warmia wygląda jak  Toskania, a może powinnam napisać na odwrót - Toskania wygląda jak Warmia :-)

Oprócz tych widoków które cieszyły  moje oczy było jeszcze coś. Cud narodzin u Joanny i Patryka.




Źrebak ma dwa dni. To niesamowite jak szybko stanął na własnych nogach. Na pastwisku pilnował się swojej mamy. Wygląda trochę jak mała sarenka.


Koniki Polskie mają w sobie tyle uroku, że człowiek mógłby tak stać, stać i patrzyć.



Warmii nie zamieniłabym na żadne inne miejsce, nawet na Toskanię

20 komentarzy:

  1. Oesu jak tam pięknie u Was. Właśnie czegoś takiego szukamy na wyjazd z Lizakiem. Takich miejsc gdzie nasz uparciuch mógłby się wybiegać. Pięknie.

    PS. Polecam film "Pod słońcem Toskani". Chop jestem, a go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego pośpiechu dodaję jeszcze jedno i co mi z Toskanii uciekło, :D

      Usuń
    2. Takich miejsc do spacerów, wybiegania się jest cała masa. Mogę polecić fajne agroturystyki lub swoje podwórko jeśli chcecie przyjechać na urlop z namiotem.
      Zapraszam na kawę :-)

      Film oglądałam :-)

      Usuń
    3. W tym roku wyjazd odpada, chociaż może jakiś inny wyjazdowy plan się skleci. Zobaczymy.

      Usuń
  2. Wspaniałe widoki! Wcale Ci się nie dziwię, że nie chciałabyś zamienić swego miejsca na inne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a taka nie byłam przekonana do tego miejsca, bo tak bardzo ciągnęło mnie na Podlasie.
      Podlasie z uwagi na drewniane domy podoba mi się bardzo, ale tu są tak piękne górki i pagórki poszatkowane uprawnymi polami, że dech zapiera :-)

      Usuń
  3. Pod niebem Warmii:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może właśnie taki tytuł będzie jakiegoś innego posta :-)

      Usuń
  4. Kiedy już człowiek trafi na to "swoje" miejsce, nie zamieniłby go na żadne inne. Wiem, bo sama tak właśnie teraz mam. Co nie oznacza, że wszyscy inni podzielać będą nasze zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że jesteś zadowolona. To ważne, żeby dobrze się czuć w swoim miejscu :-)

      Usuń
  5. Po prostu pieknie, spokojnie, natura to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla tej spokoju wybraliśmy dom na kolonii a nie w centrum wsi :-)

      Usuń
  6. Twój blog,miód na moje serce-cudowne miejsce i jesteś fajnym ludziem :)Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu.
      Tak sobie postanowiłam, że będę starała się przez miesiąc publikować coś codziennie. Nie zawsze jest czas na napisanie długiego posta, czasami to będzie parę zdjęć.

      Usuń
    2. No i super!!!

      Graszko, miejscówa przeurocza :))

      Usuń
  7. Pięknie i tak sielsko i spokojnie :) BDB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą sielskością rozkoszuje się po roku mieszkania tu. Wcześniej, remont wyssał dziecięcą radość obcowania z przyrodą

      Usuń
  8. Te konie są wspaniałe, takie szlachetne, lubię je fotografować. To przez te pofalowane tereny te ziemie są takie ciekawe. Zapewne Warmia ma swój niepowtarzalny urok. Nasz kraj jest przepiękny, zróżnicowany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Musicie jeszcze zasadzic cyprysy, a bedzie Toskania 1:1. :)))

    OdpowiedzUsuń