czwartek, 16 marca 2017

Zamówienie

Deska miała być "podziobana" jak ta z ptaszkami.
Miały być na niej kwiaty, ale nie róże, najlepiej żółte.
Ma zawisnąć na wąskiej ścianie, pomiędzy dwoma oknami. Tyle miałam informacji


Czy sprostałam zamówieniu? Czy spodoba się osobie zamawiającej? Tych zdjęć w ogóle nie powinnam publikować, ale ostatnio doba mi się skurczyła. Dedykacje do książek i sama wysyłka zabiera dość sporo czasu. Zaczęły się też prace ogrodowe.Udało mi się  odgruzować  kawałek sadu.  Dzisiaj czeka mnie poczta i sadzenie kwiatów które dostałam wczoraj od mp. Napiszę o tym następnym razem, bo teraz już lecę. Mp dziękuję. Nic mnie tak nie wzrusza jak bezinteresowność.








Maryjka o wymiarach 30 cm szerokość, 42 wysokość szuka właściciela


11 komentarzy:

  1. Nie moja sciana wprawdzie, ale wedle opisu spelnilas wszystkie kryteria. Sloneczniki sa piekne, energetyczne, beda znakomita ozdoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojtam ojtam, napiszesz , jak coś wyrośnie . A poza tym - jaka bezinteresowność ? Po pierwsze, liczę na to, że w zamian długo jeszcze będę mogła czytać o Twoim urządzaniu się na wsi. Po drugie, ciekawa jestem, jak sobie poradzi zielsko przesadzone z jednego z cieplejszych regionów Polski do jednego z zimniejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od pisania jestem uzależniona więc masz to jak w banku :-)

      Usuń
  3. Słoneczniki są piękne!
    Dziękuję za książkę, dotarła :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoneczniki, moje ulubione 'wielkie' kwiaty bo tak w ogóle wolę te wszystkie drobniusieńkie łąkowe. Deska cudo, ileż pracy wymaga samo jej przygotowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to przygotowanie nie należy do łatwych i przyjemnych. Po czyszczeniu, rzeczy do prania a ja do wanny :-)

      Usuń
  5. :))) baaaardzo lubię słoneczniki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna praca piękna. Słoneczniki mają tyle ciepła i światła w sobie, że aż na duszy radośniej robi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń