środa, 29 marca 2017

Dzień się budzi















Miłego dnia :-) 

13 komentarzy:

  1. Wspaniałe to zdjęcie z nad wody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan "Klekot" czeka na "Klekotową"... a jaki napuszony (.."gdzie ta moja połowica się podziewa? pewnie wstąpiła na jakąś wypasioną łąkę i używa sobie z żabkami i innym żarełkiem!" ) Czytałam, że bocianowa przylatuje nawet z tygodniowym poślizgiem "do domu"... no to dopiero będzie foch-gigant !!! hahaha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, dzisiaj między 13 a 14 przyleciała partnerka. Teraz, jak już są razem nie będą się nudzić :-)

      Usuń
  3. Przepiękny ten Wasz świat o poranku :)
    Hana i Kiler cudowni za szybką :)
    Kudełku :-*******

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny staw macie! Oby nie wysechl jak slonce przygrzeje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zeszłym roku był, więc raczej nie wyschnie :-)

      Usuń
  5. Reka "Bogumila" strzelane, czy to Ty tak bladym switem wycieczki uprawiasz? Jakos mi te mordki za szyba smutno wygladaja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja, bladym świtem wstałam. Za to teraz ledwo patrzę na oczy

      Usuń
    2. Ja zawsze holduje zasadzie, ze "kto rano wstaje temu PB w du..e daje" ;).

      Usuń
  6. To fajnie, że bociany nie będą się nudzić, ale i Wam powinny coś przynieść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszyłabym się jakby troszkę kasy przyniosły :-)
      Ale jak nie przyniosła, to też będzie dobrze :-)

      Usuń