piątek, 24 lutego 2017

W pracowni pod bocianem

Powstają różne rzeczy. Zapraszam do środka:




Deska z ptaszkami. Jest piękna, bo tylko natura potrafi tak  rzeźbić.
Wymiary 31 cm na 55 cm






Złota Maryjka. Wymiar 32 cm na 45 cm







Maryjka ze starego obrazu. Wymiar 32 szerokość  38 długość



Jezus ze starego obrazu. Wymiary 29 cm szerokość, 38 długość




Jezus cierpiący. Wymiary 27 szerokość,  długość 41


Niebieska Maryjka - szerokość 25, długość 37



Maryjka z dzieciątkiem. Szerokość 26, długość 45



Anioł. Wymiary - szerokość 27, długość 83




A tak wyglądają na półeczce w oczekiwaniu na nowych właścicieli :-)


Skrzyneczka na klucze 




Przepraszam za marną jakość zdjęć. Szkoda mi było czasu  na profesjonalną sesję :-) 

16 komentarzy:

  1. NIESAMOWITE sa te Twoje dziela! Mam nadzieje, ze nie beda dlugo czekaly na nowych wlascicieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leciwa, cofnij się o jeden post do tyłu, Bogumił piękny napisał tekst o deskach :-)

      Usuń
    2. Czytalam... Juz mi brakowalo Bogumilowych opowiesci :D

      Usuń
  2. Twoja firemka Pod Bocianem dziala coraz prezniej, rozwijasz skrzydla, Graszka. Chyba powinnas przy okazji podawac ceny swoich wyrobow.
    Mnie bardzo przypadla do gustu Maryjka z dzieckiem, jako ze ostatnio jestem na etapie babciowania takiej malej istotce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Babciu, wyślę ci Maryjkę z dzieciątkiem na adres Twojej mamy :-)

      Usuń
    2. Graszkaaa, nie wierze! Naprawde? Oesu!!!

      Usuń
  3. Graszko, czy wsrod tych skarbow sa juz te "moje " zamowione? Juz sie nie moge doczekac zeby je odebrac! :)Gina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gina, muszę przeprosić Ciebie za brak mojej odpowiedzi na maila. Wisi to i sama się z tym źle czuję, ale ostatnio wydarzyło się dużo spraw.

      Pamiętam o Tobie. Dokończyłam Ikonę, ale Maryjki jeszcze nie zrobiłam. Długo nie mogłam znaleźć odpowiedniej deski. Może i ja do tego źle podchodzę, ale dla mnie to właśnie musi być ten a nie inny kawałek deski. Ten, a nie inny wizerunek Maryjki. Nie myśl sobie,że chcę dorobić tu jakąś ideologię. Tu wszystko musi współgrać i deska i myśli i wyszukanie dedykacji na tył deski.

      Myślę, że w pod koniec przyszłego tygodnia będzie gotowe :-)

      Usuń
  4. Dzień dobry,podpinam się pod pytanie o cenę każdego wyrobu.Przy okazji mam pytanie,czy to są transfery,czy decoupage?Pozdrawiam,Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Jolu, to jest decupage.
      Nie wiem, może się mylę ale transfer, żeby dobrze wyszedł wymaga bardzo gładkiej powierzchni, takie jakie są np na skrzyneczkach drewnianych. A stare deski takie nie są :-)

      Jeżeli jest pani zainteresowana to proszę o kontakt graszkagraszkowska@gmail.com
      Mam nadzieję,że doczekamy się strony internetowej i wtedy to wszystko będzie bardziej przejrzyste :-)

      Usuń
  5. Wg mnie strona internetowa jest niepotrzebna-no chyba,że duża firma,sklep z masą towaru...blog czy Facebook dotrą do większej ilości ludzi
    a podanie cen od razu przy fotce oszczedzay czas :).Już piszę maila.Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszki!! Cudowne, bardzo pieknie to robisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie prace bardzo mnie wyciszają :-)

      Usuń
  8. Dyskretny urok starych desek...:)

    OdpowiedzUsuń