poniedziałek, 28 listopada 2016

Koty

Lubicie koty? Ja wolę psy, ale jakoś tak wszyło, że koty lubią nas.

Kiedy rano Bogumił otwiera drzwi do sypialni, a one wpadają z postawionymi jak antenki ogonami. Przechadzają się, a potem patrzą na mnie z głodem w oczach.


Więc wstaję i zaczynam dzień od karmienia kotów. A potem one idą drzemać, w bardzo różnych miejscach.

Skrzyneczkę na sztućce zajmuje  Hana, zwana księżniczką RuRu, albo Kiler. Kto pierwszy ten lepszy. Czasami zasiadają przed oknem i patrzą na ptaki. Księżniczka Mimi uwielbia spać na stole, Franciszka lubi przeróżne pudełka.

Parę dzisiejszych zdjęć








a to już miejsce w którym sie zakochałam, bylismy tam wczoraj



i wiecej nie moge nic napisać, bo kiler położył się na brzuchu.

20 komentarzy:

  1. Szczęśliwy ten dom, gdzie pies i koty są :)
    Przecudne zdjęcia Graszko, jak dobrze zobaczyć zdrowe stadko w nowym domu i jak pięknie zaakceptowały małą Mimi, że ach ... :)
    Następny post poproszę tylko o Kudełku i duuuużo zdjęć, proooooszę ...

    A ten dom na górce przepiękny, jest zamieszkały czy do kupienia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie

      To dom naszych nowych znajomych, bardzo kreatywnych http://www.bukowiec77.com/pl/
      Cudne miejsce. Chciałabym mieć jego zapał do tworzenia

      Usuń
  2. Jak miło i leniwie:) Myślałam dziś o Was, widząc śnieg za oknem...czy Was nie zasypało, bo na Mazurach biało, a Wy niedaleko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nawet wybrałam się na zakupy. No tak zapomniałam, wygrałam czajnik, który musiałam odebrać :-)

      Usuń
    2. ho ho ! Teraz szczęście Was nie opusci w Waszym Domu!

      Usuń
  3. Cudowne ujęcia, Graszko! Też niby zawsze wolałam psy... ale kotki są takie mięciutkie...
    A dom na górce cudny. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) :) tez wole psy, ale zawsze mam kocich gości w moim polskim domu. Tutaj, w Belgii nie ma raczej bezpańskich kotów, ale jak tylko zajeżdżam do Polski - a ostatnio bywam stosunkowo często, to rozstawiam wszędzie miski z jedzeniem i już moje znajome zwierzaki wiedza, ze maja codziennie zapewnione sniadanko, musza tylko uważac na Kajtka i Tośka, ktorzy nie wychowywali się z kotami i ich nie cierpią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę sobie, że jedynie w krajach trzeciego świata można spotkać bezpańskie zwierzęta. Niestety Polska zmierza w tym kierunku.

      W domu ze zdjęcia mieszka Belgijka. Tworzy piękne rzeźby :-)

      Usuń
    2. Najwięcej bezpańskich kotów widziałam w Grecji, a to niezupełnie Trzeci Świat:)

      Usuń
    3. Pani Agnieszko, jak to raczej nie ma? Zapraszam do stolicy, np do dzielnicy Forest, Etterbeek, albo do parku Tenbosh w Ixelles gdzie sa wystawione 3 budki dla bezdomnych kotow. To tylko male przyklady. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    4. nie jeździłam po świecie, może zbyt pochopnie napisałam komentarz.

      Usuń
  5. Piekne te Wasze kiciunie :). A jak zdrówko ksiezniczki Mimi? (Leciwa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy do nas przyszła taka skulona, sądziliśmy, że jest młodziutkim kotkiem, może rocznym. Teraz, kiedy dostaje powoli masy staje się piękną kocicą. Ma ok 4 lat. Jest dobrze,

      Usuń
  6. To chyba mamy podobnie bo nie przepadam za kotami - wolę psy. Jednak jeśli miałbym takie magiczne miejsce to pewnie i koty i kury i gęsi a nawet kaczki by się pojawiły a nawet koza he he he.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o kozie z uwagi na mleko. Jednak kiedy ma się inwentarz jest się mocno przywiązany do ziemi. Psa i koty mogę zabrać ze sobą, z koniem i kozami byłoby już gorzej

      Usuń
  7. Lubię koty, choć wolę psy... ale na razie ograniczenie przestrzeni nie pozwala mi na posiadanie ani jednego, ani drugiego... piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie wiadomo co człowieka spotka w życiu, może będzie jeszcze możliwość większej przestrzeni :-)

      Usuń
  8. Zastanawiam się, jak uchowały się te wszystkie naczynia, zwłaszcza waza.
    Fajny jest taki okocony dom. Byle zdrowe były, to wtedy radość. A gdzie mieszka Nołnejm?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię koty,jak i inne zwierzęta,w domu mam tylko koty.
    Cieszę się,że Mimi czuje się dobrze. Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń