środa, 28 września 2016

Kudełek przemówił

Doktor Brzeski podczas  ściągania  szwów  powiedział mi, że mam dobrą panią, że nie wszystkie psy mają tyle szczęścia co ja.
Kiedy  wracaliśmy z Kliniki do domu, Graszka całą drogę mi tłumaczyła, że to nie  tylko jej zasługa. Wiele osób mnie kocha i wspiera.
Nie wiem dlaczego, ale kiedy o tym mówi zawsze ociera łzy :-)

Kochane człowieki, nie martwicie się  o mnie. Już nic mnie nie boli i nawet nie noszę tego okropnego kołnierza, który bardzo mi przeszkadzał. A najbardziej denerwowało mnie to, że Bogumił śmiał się i mówił, że wyglądam jak lampa.
Dzisiaj z Graszką poszliśmy na dłuższy spacer, do Świątyni Dumania. Pani rozmyślała, a ja biegałem po łące jak  dawniej. Kiedy wracaliśmy powiedziała mi, że w przyszłym roku będę miał kolegę albo koleżankę. To tajemnica  i mam nie mówić Bogumiłowi. Skoro tajemnica to milczę jak zaklęty głaz.
Do zobaczenia na Warmii








19 komentarzy:

  1. Kudełku,jesteś po prostu piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zobaczenia, Kudełku:) Pozdrów Panią:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna opowieść... nawet nie widać "uszczerbku na zdrowiu"... a Twoja Pani, to rzeczywiście Anioł wśród ludzi, no może Aniołowa, bo jakby nie było: Anioł to Bogumił !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostaniemy już przy takiej fryzurze :-) Kudełka kudełki zasłaniają to co mają zasłonić :-)

      Usuń
  4. Kudelek, ale wiadomosc! No ta, co miala byc tajemnica. Dobra, dobra, juz milcze...
    Ale doczekac sie nie moge, Ty pewnie tez, co? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po cichu przeglądam ogłoszenia, jednak najpierw sami musimy jakoś mieszkać. W październiku przywożę koty do domu. Beata pożyczy mi transporter, dlatego uda się to zrobić hurtem

      Usuń
  5. Właśnie u Kudełka w tych kudełakch, nie widać braków:)

    Koleżankę, a może narzeczoną, oj Kudełku, Ty amancie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, Kudełku, kochany :*
    Graszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, Kudełku, Twoja Pani jest niezwykła i radzę Ci, nie oddalaj się od Niej zbytnio. A Bogumił, choć żartował z Twojego kołnierza, to też nie jest zły i na pewno nie zamieniłby takiej lampy na żadną inną. Pozdrawiam Cię i Twoich Ludzi także.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie Kudelku, pisz czesciej, bo dobrych wiesci nigdy nie za duzo :). Graszko ♥ (Leciwa)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla całej trójki ;-)
    Graszko, ustalając najpiękniejszych, nie pomijaj tak całkiem Bogumiła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie bez szwów. Wiadomo było, że z Graszką i Bogumiłem będziesz szczęśliwy. I jeszcze do tego szykują dla Ciebie wspaniały prezent. Masz najwspanialszą rodzinę na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kudełku super wyglądasz na spacerze. Pozdrów Graszkę i Bogumiła.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze się Kudełku że już czujesz się dobrze i możesz chodzic na spacery, pania masz najwspa
    nialszą na świecie pozdrowienia dla pani uściski dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kudełku kochany, tak się cieszę, że już sie dobrze czujesz i że możesz chodzić na spacerki! Nie szalej tylko tak od razu, dobrze? A Tajemnica wspaniała, no, no! Całuję cię w łepek i gorąco pozdrawiam Twoich Państwa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kudełku,pozdrawiamy Ciebie i Twoja Pańcie najserdeczniej-Ja, Kocio Boguś i kocia Frania!

    OdpowiedzUsuń