czwartek, 23 czerwca 2016

Zaczyna się

W końcu nastał ten dzień kiedy udało się zgrać ekipę remontową. Zaczynamy od dzisiaj. Na podwórku 15 ton piasku i tyle samo żwiru. Mała koparka czeka na pana, który przyjedzie o 10 z inną maszyną. Będzie poprawiany drenaż na podwórku.

Nie mam żadnych zdjęć, bo tyle pracy w sadzie, że już nie chce wyciągać mi się aparatu.  Kiedyś będzie tu pięknie, a kiedy dopada mnie zwątpienie idę polną piaszczystą drogą i wracam z innym spojrzeniem.

Trzymajcie kciuki

24 komentarze:

  1. Będzie pięknie! Trzymamy kciuki!
    Marianna

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja trzymam. Jak budowaliśmy,i miałam chwile zwątpienia, to sobie myślałam- za rok będzie tu zupełnie inaczej, będziemy tu mieszkać.
    Pozdrawiam Was
    Marta/magnolia

    OdpowiedzUsuń
  3. Graszko, sił i powodzenia, choć droga daleka!
    Nie daj się :)))
    Potem będzie już tylko pięknie...
    no, może wiosną te paskudne chwaściory a zimą zaspy, ale to szczegół, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się! wspominając nasze remonty i przebudowy zapewniam- skończą sie kiedys:) ale dźwięk betoniarki- dotąd gorszy od wiertła dentysty:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam mocno! :)) Będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez koparek/betoniarek pięknie się nie zrobi. Nie ma co wątpić, tylko przetrwać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam i życzę by pogoda nie popsuła wam planów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam z całych sił :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam. I szczerze mówiąc, tez bym sobie popracowała w sadzie zamiast ślęczeć w biurze. Już mam dość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia!!! Trzymam mocno kciuki, zwłaszcza za Wasz spokój :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta... dobra ekipa budowlana to podstawa, a resztę (piasek, żwir, cegły) mozna kupić;-))) Wszystko kręci się w odpowiednim kierunku, ale powiedz Graszko, jak wygląda kwestia kanalizacji??? U nas kopaliśmy dół na szambo, bo poprzedni właściciele... no nic więcej nie powiem;-((( A czy u Was jest kanalizacja, czy też szambo trzeba pompować??? Jakoś tak mi przyszło do głowy, bo skoro ciężkie sprzęt wjechał na budowę, to trzeba wszystkie ważne sprawy rozwiązywać niemal jedocześnie!!! Trzymam kciuki, a potem idę zrywać maliny (już czerwone są)... buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech się tylko dobrze dzieje! Powodzenia nie tylko przy remontach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, wspolczuje! No ale jak trza, to trzeba i nie ma, ze boli. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas szybko płynie i z powodu remontu przecież nie zatrzyma się. Dopiero co był kwiecień. Do września tak samo blisko jak do minionego kwietnia. Wytrzymacie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dasz radę i bedzie pięknie! Chwile zwątpienia to normalka, a gdy cię napadna, wtedy pomyśl o mnie, o moich remontach, to doda Ci sił!
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam i nie przestanę, aż całkiem skończą:). Musi być pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia!!! Trzymam kciuki aby wszystko poszło jak zaplanowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia - zdjęcia moja droga! Bo inaczej trzeba będzie osobiście zobaczyć postępy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz Grażka pisz. Biblioteki w Pupkach nie mamy więc pisz aby było co pozytywnego poczytać

    OdpowiedzUsuń